-
Jak WE|DO doručuje zásilky domů?
Zásilky doručujeme v pracovní dny mezi 8 a 18 hodinou na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Kurýr nemá povinnost zásilku vynášet do patra. Možnost doručení do P.O.BOXU bohužel není možná.
Kdy mi zásilku doručíte?
Zásilky standardně doručujeme druhý pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. O doručení zásilky vás informujeme v den doručení přes SMS, e-mail nebo mobilní aplikaci.
Jak zaplatit dobírku?
Dobírku můžete uhradit v hotovosti nebo platební kartou (bez dodatečných poplatků pro příjemce). V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši. Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu.
Jak změnit termín doručení?
Termín doručení snadno změníte v naší mobilní aplikaci. Nebo můžete kontaktovat náš zákaznický servis,
Jak změnit adresu doručení?
Pokud potřebujete změnit adresu doručení, kontaktujte náš zákaznický servis.
Mohu přesměrovat zásilku do výdejního místa nebo výdejního boxu?
Ano, pokud zásilka splňuje povolené rozměry. Změnu provedete jednoduše v naší mobilní aplikaci nebo se můžete obrátit na kolegy ze zákaznického servisu.
-
Jak se stát obchodním partnerem WE|DO?
Pokud s námi chcete začít posílat zásilky, proveďte nezávaznou online registraci na této stránce. Stačí vyplnit základní údaje v jednoduchém formuláři. Po dokončení registrace vám pošleme potvrzení na e-mail se všemi důležitými informacemi včetně vyplněného registračního formuláře a ceníku našich služeb.
Musím být vašim obchodním partnerem, abych mohl odeslat zásilku?
Ano, přepravu mohou využít pouze naši smluvní partneři, kteří vlastní platné IČ.
Jak předat balík do přepravy?
Přepravu zásilek můžete objednat v naší webové aplikaci Zásilky nebo WE|DO Portálu. V aplikaci zadáte všechny informace, objednáte svoz, zásilky předáte kurýrovi a my se poté postaráme o doručení. Podrobné informace o tom, jak funguje přeprava s WE|DO, naleznete v našem Přepravním manuálu.
Jak správně zabalit zásilku?
Pro bezpečnou přepravu zásilky zvolte takový obal, který bude chránit její obsah před poškozením vzniklým při silniční přepravě a proti zátěži způsobené automatickým třídicím zařízením a mechanickým zpracováním. Podrobnější informace naleznete v našem Přepravním manuálu.
Jaké zboží není možné přepravit?
Zásilky, které přesahují povolené rozměry a maximální váhu pro danou službu, viz Přehled produktů a příplatků. Z bezpečnostních důvodů nemohou být přepraveny zásilky, které obsahují zboží jako drahé kameny, bankovky, zbraně, hasicí přístroje, sklo, velké televizory, monitory, zásilky podléhající zkáze a změnám teploty apod. Kompletní seznam zásilek vyloučených z přepravy naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
-
Kdy si mohu zásilku ve výdejním místě WE|DO POINT vyzvednout?
Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme vám SMS a e-mail spolu s PIN kódem, který budete potřebovat pro převzetí zboží (zásilku nemusí vyzvedávat její adresát). Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících pěti pracovních dní, podle otevírací doby zvoleného výdejního místa.
Do kdy je možné zásilku vyzvednout?
Zásilku si můžete vyzvednout do pěti pracovních dní od uložení na výdejní místo.
Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?
Ano, dobu uložení je možné bezplatně prodloužit až o 3 pracovní dny, stačí kontaktovat náš zákaznický servis na čísle 246 092 912.
Co když zboží nestihnu vyzvednout?
Kontaktujte kolegy ze zákaznického servisu. Některé zásilky je možné vyzvednout osobně na depu, některé se rovnou vracejí zpět odesílateli.
Jak velké zásilky mohou být doručeny do výdejního místa WE|DO POINT?
Na výdejní místa je možné doručit zásilky do 15 kg, s nejdelší hranou 1,2 m a maximálním objemem 0,2 m3. Nemusíte si ale s velikostí zásilky při objednávce na e-shopu dělat starosti. Možnost doručení do výdejního místa se vám nabídne pouze v případě, že vaše objednávka splňuje požadované parametry.
Jak můžu za zboží zaplatit?
Dobírku můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
Co dělat, pokud jsem ztratil/a kód pro výdej zboží?
Kód zasíláme v sms a e-mailu. Pokud kód nemůžete dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktujte náš zákaznický servis.
-
Kdy si mohu zásilku ve WE|DO BOXU vyzvednout?
Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme vám SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 46 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.
Do kdy je možné zásilku vyzvednout?
Zásilka je v boxu uložena po dobu 46 hodin. Chceme vám poskytnout dostatek času na vyzvednutí zboží a zároveň zajistit, že boxy budou volné pro nové objednávky. Tato lhůta by měla vyhovět oběma požadavkům.
Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?
Bohužel ne, úložní dobu nelze prodloužit z kapacitních důvodů.
Co když zboží nestihnu vyzvednout?
Kontaktujte náš zákaznický servis a kolegové vám připraví zásilku k osobnímu odběru na našem depu.
Jaké velké zásilky se vejdou do WE|DO BOXU?
Schránky WE|DO BOXU jsou rozdělené na 3 kategorie podle velikosti:
S: 41 x 8 x 64 cm
M: 41 x 18 x 64 cm
L: 41 x 38 x 64 cmNemusíte si ale s velikostí zásilky při objednávce na e-shopu dělat starosti. Možnost doručení do WE|DO BOXU se vám nabídne pouze v případě, že vaše objednávka splňuje požadované parametry.
Jak můžu za zboží zaplatit?
WE|DO BOXY a WE|DO OX BOXY jsou vybaveny platebním terminálem, takže dobírku můžete zaplatit platební kartou typu Visa a MasterCard. Platba v hotovosti bohužel není možná. U WE|DO AlzaBoxů není možné platit při vyzvednutí. Dobírku je potřeba uhradit předem online přes platební bránu. Odkaz vám pošleme před doručením v SMS a e-mailu.
Co dělat, pokud jsem ztratil/a kód pro otevření schránky?
Kód zasíláme v SMS a e-mailu. Pokud kód nemůžete dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktujte náš zákaznický servis.
-
Jak mám postupovat v případě reklamace zboží?
Pokud se vaše zásilka při přepravě poškodila nebo ztratila, kontaktujte co nejdříve odesílatele zásilky nebo naše reklamační oddělení přes tento formulář. Lhůta je v případě poškození 2 dny od doručení, u ztráty 7 dnů od předpokládaného termínu doručení. Více informací naleznete v našem Reklamačním řádu.
Jaké informace je potřeba v reklamaci uvést?
Všechny požadavky jsou uvedeny v našem reklamačním formuláři. Budeme od vás potřebovat číslo zásilky, stručný popis a v případě poškozené zásilky přiložte fotografie vnějšího i vnitřního balení.
Kdy se k reklamaci vyjádříte?
Ohledně reklamace budeme kontaktovat našeho smluvního partnera (odesílatele zásilky) do 30 dnů od nahlášení reklamace.
Dostanu za poškozené zboží nové?
Obraťte se prosím na odesílatele zásilky a s ním se dohodněte na případné kompenzaci.
-
Jak se stát partnerským dopravcem WE|DO?
Pokud se chcete stát naším dopravcem, vyplňte vaše kontaktní údaje v krátkém formuláři, my vám zavoláme a pobavíme se o spolupráci. Více informací se dozvíte na této stránce.
Jak se stát kurýrem WE|DO?
Pokud se chcete stát naším kurýrem, napište nám na nabor@wedo.cz a přiložte váš životopis.
Jak zapojit svoji prodejnu do sítě výdejních míst WE|DO POINT?
Pokud se chcete stát naším výdejním místem, vyplňte vaše kontaktní údaje v krátkém formuláři, my vám zavoláme a pobavíme se o spolupráci. Více informací se dozvíte na této stránce.
WE|DO
DO ČASTÉ DOTAZY
DOST OTÁZEK
DOVYSVĚTLÍME
DOPODROBNA

Často kladené dotazy
Projděte si časté otázky a odpovědi. Vše přehledně na jednom místě.