WE

DO HODNOCENÍ
DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI
DOVEDEME NASLOUCHAT
DOCÍLÍME ZLEPŠENÍ

Poděkování za vyplnění dotazníku

Děkujeme za Vaše hodnocení, které je důležité pro zlepšování našich služeb. Zpětnou vazbu od zákazníků průběžně vyhodnocujeme a podle toho upravujeme naše procesy. Pokud jste nám zanechali nějaký vzkaz, dostane se do správných rukou.

 

Tým WE|DO

Potřebujete řešit zásilku osobně?

Kontaktujte nás

Mohlo by se hodit

POSÍLEJTE ZÁSILKY S WE|DO

Máte e-shop a chcete tuto službu nabídnout zákazníkům? Vyplňte vaše kontaktní údaje a my se vám obratem ozveme a pošleme nezávaznou nabídku.

NEVYHOVUJE VÁM TERMÍN DORUČENÍ?

Stačí otevřít odkaz, který najdete v SMS či e-mailu informujícím o termínu doručení. Klidně si tak můžete termín doručení posunout až o několik dní.

NEJSTE DOMA A ČEKÁTE ZÁSILKU?

Stačí otevřít odkaz v SMS či e-mailu, který jsme vám zaslali a vybrat výdejní místo nebo box, kam zásilku přesměrujeme.

BYLA VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENA ČI ZTRACENA?

Zjistěte, jak postupovat v případě reklamace Vaší zásilky.

Časté dotazy

Check out the most frequent questions and answers related to parcel delivery satisfaction surveys.

  • How do we process your survey?

    We evaluate our customers’ feedback regularly and follow up by modifying our services and processes accordingly. If something does not come out well, we address the issue immediately in order to prevent repeating the potential fault in the future.

  • Why do we wish to know our customers’ opinions?

    In order to improve ourselves and to modify our services in line with what our customers desire.

  • Can I change my replies once my survey was submitted?

    Each rating pertains to a particular parcel. The feedback can thus be submitted only once.

Show all

Loading