WE|DO
DO HODNOCENÍ
DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI
DOVEDEME NASLOUCHAT
DOCÍLÍME ZLEPŠENÍ

Hodnocení spokojenosti s doručením zásilky
Doručili jsme vám v poslední době zásilku?
Dejte nám prosím vědět, jak vše probíhalo a jak jste byli s doručením spokojeni.
Díky vaší zpětné vazbě se můžeme zlepšovat a upravovat služby tak, jak si naši zákazníci přejí.
Mohlo by se hodit
NEVYHOVUJE VÁM TERMÍN DORUČENÍ?
Stačí otevřít odkaz, který najdete v SMS či e-mailu informujícím o termínu doručení. Klidně si tak můžete termín doručení posunout až o několik dní.
Časté dotazy
Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se hodnocení doručení zásilky.
-
Jak naložíme s vaším hodnocením?
Zpětnou vazbu od našich zákazníků průběžně vyhodnocujeme a podle toho upravujeme naše služby a procesy. Pokud se něco nepovede, problém ihned řešíme, aby se případné pochybení v budoucnu neopakovalo.
-
Proč chceme znát názor našich zákazníků?
Abychom se mohli zlepšovat a upravovat naše služby tak, jak si naši zákazníci přejí.
-
Je možné změnit své hodnocení po jeho odeslání?
Každé hodnocení se týká konkrétní zásilky, proto je možné zpětnou vazbu odeslat pouze jednou.