WE|DO

WE

DO HODNOCENÍ
DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI
DOVEDEME NASLOUCHAT
DOCÍLÍME ZLEPŠENÍ

Hodnocení spokojenosti s doručením zásilky

Doručili jsme vám v poslední době zásilku?
Dejte nám prosím vědět, jak vše probíhalo a jak jste byli s doručením spokojeni.
Díky vaší zpětné vazbě se můžeme zlepšovat a upravovat služby tak, jak si naši zákazníci přejí.

Číslo zásilky naleznete v SMS, e-mailu nebo přímo na vašem balíčku.

Proběhlo doručení zásilky podle zaslaných informací?

Byly informace o doručení a pohybu zásilky přehledné a jasné?

Bylo chování a komunikace kurýra podle vašich představ?

Jak proběhla změna adresy, termínu či přesměrování zásilky? (pouze pokud jste využili)

 

Mohlo by se hodit

POSÍLEJTE ZÁSILKY S WE|DO

Máte e-shop a chcete tuto službu nabídnout zákazníkům? Vyplňte vaše kontaktní údaje a my se vám obratem ozveme a pošleme nezávaznou nabídku.

NEVYHOVUJE VÁM TERMÍN DORUČENÍ?

Stačí otevřít odkaz, který najdete v SMS či e-mailu informujícím o termínu doručení. Klidně si tak můžete termín doručení posunout až o několik dní.

NEJSTE DOMA A ČEKÁTE ZÁSILKU?

Stačí otevřít odkaz v SMS či e-mailu, který jsme vám zaslali a vybrat výdejní místo nebo box, kam zásilku přesměrujeme.

BYLA VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENA ČI ZTRACENA?

Zjistěte, jak postupovat v případě reklamace Vaší zásilky.

ČASTÉ DOTAZY

Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se hodnocení doručení zásilky.

  • Jak naložíme s vaším hodnocením?

    Zpětnou vazbu od našich zákazníků průběžně vyhodnocujeme a podle toho upravujeme naše služby a procesy. Pokud se něco nepovede, problém ihned řešíme, aby se případné pochybení v budoucnu neopakovalo.

  • Proč chceme znát názor našich zákazníků?

    Abychom se mohli zlepšovat a upravovat naše služby tak, jak si naši zákazníci přejí.

  • Je možné změnit své hodnocení po jeho odeslání?

    Každé hodnocení se týká konkrétní zásilky, proto je možné zpětnou vazbu odeslat pouze jednou.

Zobrazit všechny

Loading