WE|DO

WE

DO HODNOCENÍ
DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI
DOVEDEME NASLOUCHAT
DOCÍLÍME ZLEPŠENÍ

Poděkování za vyplnění dotazníku

Děkujeme za Vaše hodnocení, které je důležité pro zlepšování našich služeb. Zpětnou vazbu od zákazníků průběžně vyhodnocujeme a podle toho upravujeme naše procesy. Pokud jste nám zanechali nějaký vzkaz, dostane se do správných rukou.

 

Tým WE|DO

Potřebujete řešit zásilku osobně?

Kontaktujte nás

Mohlo by se hodit

POSÍLEJTE ZÁSILKY S WE|DO

Máte e-shop a chcete tuto službu nabídnout zákazníkům? Vyplňte vaše kontaktní údaje a my se vám obratem ozveme a pošleme nezávaznou nabídku.

NEVYHOVUJE VÁM TERMÍN DORUČENÍ?

Stačí otevřít odkaz, který najdete v SMS či e-mailu informujícím o termínu doručení. Klidně si tak můžete termín doručení posunout až o několik dní.

NEJSTE DOMA A ČEKÁTE ZÁSILKU?

Stačí otevřít odkaz v SMS či e-mailu, který jsme vám zaslali a vybrat výdejní místo nebo box, kam zásilku přesměrujeme.

BYLA VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENA ČI ZTRACENA?

Zjistěte, jak postupovat v případě reklamace Vaší zásilky.

Časté dotazy

Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se hodnocení doručení zásilky.

  • Jak naložíme s vaším hodnocením?

    Zpětnou vazbu od našich zákazníků průběžně vyhodnocujeme a podle toho upravujeme naše služby a procesy. Pokud se něco nepovede, problém ihned řešíme, aby se případné pochybení v budoucnu neopakovalo.

  • Proč chceme znát názor našich zákazníků?

    Abychom se mohli zlepšovat a upravovat naše služby tak, jak si naši zákazníci přejí.

  • Je možné změnit své hodnocení po jeho odeslání?

    Každé hodnocení se týká konkrétní zásilky, proto je možné zpětnou vazbu odeslat pouze jednou.

Zobrazit všechny

Loading