WE|DO

WE

DO ULOŽENKA
DODÁME
DO VÝDEJNÍHO MÍSTA
DO DRUHÉHO DNE

Flexibilní vyzvednutí

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.

Uložení zásilky na 5 dní

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, nevadí. Pošlete nám odpovědní SMS a my vám lhůtu zdarma prodloužíme až o 3 dny.

Oznámení o stavu zásilky

Jakmile nám e-shop předá zboží k přepravě, pošleme vám SMS a e-mail s číslem zásilky. Zásilku tak můžete sledovat online.

Vyzvednout na výdejním místě? Bez problému

Mapa výdejních míst

Výdejní místa jsou v dnešní době samozřejmostí, na kterou jste již zvyklí. Zásilky běžně doručujeme do druhého dne a vyzvednete si je, kdy se vám to hodí. Cestou z práce, ze školy nebo ve vašem oblíbeném obchodě.

Jak WE|DO uloženka funguje

V e-shopu si při objednávce zboží vyberete, do kterého WE|DO výdejního místa chcete zásilku doručit.

Jakmile nám e-shop předá zboží k přepravě, okamžitě vám pošleme SMS a email s číslem zásilky. Zásilku tak můžete sledovat online.

Po doručení zásilky na výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Zásilka na vás bude čekat 5 dní.

Dbáme na bezpečnost, a tak v případě dobírky můžete platit bezkontaktně kartou.

Obsluha výdejny vám s úsměvem předá zásilku :)

Maximální rozměry zásilek výdejního místa

Maximální povolená hmotnost je 15 kg
(pro každou jednotlivou zásilku).

Maximální délka nejdelší strany je 120 cm.

Maximální objem je 0,2 m3
(šířka × výška × délka).

Mohlo by se hodit

Zapojte svou prodejnu

Máte prodejnu a chcete rozšířit nabídku svých služeb? Staňte se součástí sítě našich WE|DO výdejních míst.

Kde je vaše zásilka?

Zadejte číslo zásilky do vyhledávacího pole a okamžitě zjistěte, kde se vaše zásilka právě nachází.

Byla Vaše zásilka poškozena či ztracena?

Zjistěte, jak postupovat v případě reklamace vaší zásilky.

Posílejte zásilky s WE|DO

Máte e-shop a chcete tuto službu nabídnout zákazníkům? Vyplňte vaše kontaktní údaje a my se vám obratem ozveme a pošleme nezávaznou nabídku.

ČASTÉ DOTAZY

Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se WE|DO ULOŽENKY.

  • Kdy si mohu zásilku ve WE|DO ULOŽENCE vyzvednout?

    Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme vám SMS a e-mail spolu s PIN kódem, který budete potřebovat pro převzetí zboží (zásilku nemusí vyzvedávat její adresát). Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících pěti pracovních dní, podle otevírací doby zvoleného výdejního místa.

  • Do kdy je možné zásilku vyzvednout?

    Zásilku si můžete vyzvednout do pěti pracovních dní od uložení na výdejní místo.

  • Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?

    Ano, dobu uložení je možné bezplatně prodloužit až o 3 pracovní dny, stačí kontaktovat náš zákaznický servis na čísle 246 092 912.

  • Co když zboží nestihnu vyzvednout?

    Kontaktujte kolegy ze zákaznického servisu. Některé zásilky je možné vyzvednout osobně na depu, některé se rovnou vracejí zpět odesílateli.

  • Jak velké zásilky mohou být doručeny do WE|DO ULOŽENKY?

    Na výdejní místa je možné doručit zásilky do 15 kg, s nejdelší hranou 1,2 m a maximálním objemem 0,2 m3. Nemusíte si ale s velikostí zásilky při objednávce na e-shopu dělat starosti. Možnost doručení do WE|DO ULOŽENKY se vám nabídne pouze v případě, že vaše objednávka splňuje požadované parametry.

  • Jak můžu za zboží zaplatit?

    Dobírku můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.

  • Co dělat, pokud jsem ztratil/a kód pro výdej zboží?

    Kód zasíláme v sms a e-mailu. Pokud kód nemůžete dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktujte náš zákaznický servis.

Zobrazit všechny

Loading