WE|DO Box

Vyzvedněte si svou zásilku kdekoliv během dne
Naše nové WE|DO Boxy nemají otevírací dobu.
Své objednávky si můžete vyzvednout ráno před prací, po cestě domů, nebo klidně o půlnoci.

VYZVEDNUTÍ JE VELMI SNADNÉ

1

Do WE|DO Boxu zadáte své telefonní číslo a kód z SMS, kterou vám zašleme.

2

WE|DO Box otevře přihrádku s vaší zásilkou.

3

Vyzvedněte svou zásilku a zavřete přihrádku.

FAQ

Jak dlouho čeká zboží ve WE|DO Boxu?

Zboží je v boxu uloženo po dobu 46 hodin. Chceme vám poskytnout dostatek času na vyzvednutí vaší objednávky a zároveň zajistit, že naše Boxy budou volné pro nové objednávky. Tato lhůta by měla vyhovět oběma požadavkům.

Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?

Ne, úložní dobu v nelze prodloužit.

Jak můžu za zboží zaplatit?

Boxy jsou vybavené terminálem pro platbu kartou. Platba v hotovosti bohužel možná není. Případně můžete za objednávku zaplatit předem a v boxu objednávku pouze vyzvednout.

Co když zboží nestihnu vyzvednout?

Nevyzvednutá objednávka se vrátí zpět odesílateli. Pokud se tak stane, je potřeba zboží objednat znovu.

Co dělat, pokud jsem ztratil kód pro otevření schránky?

Kód vám zašleme e-mailem a v SMS zprávě. Pokud už kód nemáte ani ve schránce ani v telefonu, kontaktujte naše zákaznické centrum.

Kdy a kde si můžu zboží vyzvednout?

Zboží vám do boxu doručíme následující pracovní den. Vyzvednou si jej můžete kdykoliv po obdržení potvrzující SMS/emailu 24h denně, 7 dnů v týdnu.

Máte-li zájem o svoz z vaší pobočky, napište nám na:

Zásilku máte pořád na očích díky našemu systému sledování zásilek.

ID kód k přihlášení najdete v emailu, který jsme vám zaslali.