DO BOX
DOVEZEME
DO DRUHÉHO DNE
DOSTUPNÉ KDYKOLI
Dostupné kdykoli
Výdejní Boxy One Box i ostatní boxy, které společnost WE|DO zaváží, jsou dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu. Zásilku lze vyzvednout po zadání kódu, který obdržíte v SMS nebo emailové notifikaci informující, že je zásilka připravena k vyzvednutí.
Pohodlné vyzvednutí
Vyzvednutí zásilky z našich výdejních boxů je rychlé, efektivní a navíc šetrné k životnímu prostředí.
Mobilní aplikace
S aplikací WE|DO můžete pohodlně sledovat stav vaší zásilky nebo svou zásilku s doručením na adresu přesměrovat na výdejní místo.
Vyzkoušejte WE|DO BOXY
Samoobslužné schránky, které najdete po celé ČR. Slouží k bezkontaktnímu a rychlému vyzvednutí zásilek.
-
V e-shopu si při objednávce vyberete, do kterého WE|DO BOXU chcete zásilku doručit.
-
Vyčkáte na heslo pro vyzvednutí a informaci v SMS či e-mailu, že řidič doručil zásilku do zvoleného WE|DO BOXU.
-
Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv, všechny WE|DO BOXY fungují nonstop.
PŘEDSTAVUJEME ONE BOX
One Box nabízí:
- Unikátní navigace LED světly ke specifické schránce
- Digitální dotykový displej
- Informace o stavu zásilky SMS zprávou, e-mailem nebo v aplikaci
- Vyzvednutí pohodlně pomocí číselného kódu nebo přes naskenování QR kódu v aplikaci Allegro
- Osvětlení řízené pohybovými senzory, které nepřispívá světelnému znečištění
- Kamerový systém zajišťující vyšší bezpečnost v dané lokalitě
- Platba kartou na dobírku přímo přes platební terminál One Boxu
- Možnost zvolit si výšku přihrádky dle potřeb zákazníka - již brzy
Jak WE|DO BOX funguje
Na dotykové obrazovce zadejte autorizační kód z SMS nebo e-mailu.
Pokud jste objednávku nezaplatili předem, použijte platební kartu a následujte instrukce k platbě.
Po zaplacení objednávky se otevře schránka, ve které je uložena vaše zásilka.
Vyzvedněte si svou zásilku.
Po vyjmutí zásilky prosím zavřete dvířka schránky.
Mohlo by se hodit
Časté dotazy
Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se WE|DO BOXU.
-
Kdy si mohu zásilku ve WE|DO BOXU vyzvednout?
Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme vám SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 48 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.
-
Do kdy je možné zásilku vyzvednout?
Zásilka je v boxu uložena po dobu 48 hodin. Chceme vám poskytnout dostatek času na vyzvednutí zboží a zároveň zajistit, že boxy budou volné pro nové objednávky. Tato lhůta by měla vyhovět oběma požadavkům.
-
Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?
Bohužel ne, úložní dobu nelze prodloužit z kapacitních důvodů.
-
Jak můžu za zboží zaplatit?
U WE|DO AlzaBoxů není možné platit při vyzvednutí. Dobírku je potřeba uhradit předem online přes platební bránu. Odkaz na platební bránu vám pošleme formou SMS nebo e-mailem v momentě, kdy bude vaše zásilka připravená k vyzvednutí. V případě doručení do One Boxu můžete dobírku uhradit také platební kartou přímo na terminálu boxu.
-
Co dělat, pokud jsem ztratil/a kód pro otevření schránky?
Kód zasíláme v SMS a e-mailu. Pokud kód nemůžete dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktujte náš zákaznický servis.