WE|DO

WE

DO BOX
DOVEZEME
DO DRUHÉHO DNE
DOSTUPNÉ KDYKOLI

Dostupné kdykoli

WE|DO BOXY jsou dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu. Zásilka je připravena k vyzvednutí, jakmile vám zašleme SMS a e-mail s heslem pro vydání.

Rychlé vyzvednutí

WE|DO BOXY jsou rychlé, zboží si vyzvednete během chvilky bez čekání ve frontě.

Mobilní aplikace

S naší aplikací máte doručení ve svých rukou. Získáte přehled o zásilce a kdykoliv změníte datum doručení nebo zásilku přesměrujete do výdejního místa nebo boxu.

Vyzkoušejte WE|DO BOXY

Samoobslužné schránky, které najdete po celé ČR. Slouží k bezkontaktnímu a rychlému vyzvednutí zásilek.

  1. V e-shopu si při objednávce vyberete, do kterého WE|DO BOXU chcete zásilku doručit.
  2. Vyčkáte na heslo pro vyzvednutí a informaci v SMS či e-mailu, že řidič doručil zásilku do zvoleného WE|DO BOXU.
  3. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv, všechny WE|DO BOXY fungují nonstop.

Jak WE|DO BOX funguje

Na dotykové obrazovce zadejte autorizační kód z SMS nebo e-mailu.

Pokud jste objednávku nezaplatili předem, použijte platební kartu a následujte instrukce k platbě.

Po zaplacení objednávky se otevře schránka, ve které je uložena vaše zásilka.

Vyzvedněte si svou zásilku.

Po vyjmutí zásilky prosím zavřete dvířka schránky.

Mohlo by se hodit

KDE JE VAŠE ZÁSILKA?

Zadejte číslo zásilky do vyhledávacího pole a okamžitě zjistěte, kde se vaše zásilka právě nachází.

Výdejní boxy najdete po celé ČR

250+ boxů po celé České republice. Zjistěte, který máte nejblíž.

Byla Vaše zásilka poškozena?

Kontaktujte co nejdříve odesílatele zásilky nebo vyplňte jednoduchý formulář a společně se pokusíme tuto nepříjemnou situaci vyřešit.

Posílejte zásilky s WE|DO

Máte e-shop a chcete tuto službu nabídnout svým zákazníkům? Zaregistrujte se online ve 3 jednoduchých krocích a můžeme obratem začít spolupracovat.

Časté dotazy

Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se WE|DO BOXU.

  • Kdy si mohu zásilku ve WE|DO BOXU vyzvednout?

    Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme vám SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 46 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.

  • Do kdy je možné zásilku vyzvednout?

    Zásilka je v boxu uložena po dobu 46 hodin. Chceme vám poskytnout dostatek času na vyzvednutí zboží a zároveň zajistit, že boxy budou volné pro nové objednávky. Tato lhůta by měla vyhovět oběma požadavkům.

  • Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?

    Bohužel ne, úložní dobu nelze prodloužit z kapacitních důvodů.

  • Co když zboží nestihnu vyzvednout?

    Kontaktujte náš zákaznický servis a kolegové vám připraví zásilku k osobnímu odběru na našem depu.

  • Jaké velké zásilky se vejdou do WE|DO BOXU?

    Schránky WE|DO BOXU jsou rozdělené na 3 kategorie podle velikosti:

    S: 41 x 8 x 64 cm
    M: 41 x 18 x 64 cm
    L: 41 x 38 x 64 cm

    Nemusíte si ale s velikostí zásilky při objednávce na e-shopu dělat starosti. Možnost doručení do WE|DO BOXU se vám nabídne pouze v případě, že vaše objednávka splňuje požadované parametry.

  • Jak můžu za zboží zaplatit?

    Boxy jsou vybaveny platební terminálem, takže dobírku můžete zaplatit platební kartou typu Visa a MasterCard. Platba v hotovosti bohužel není možná.

  • Co dělat, pokud jsem ztratil/a kód pro otevření schránky?

    Kód zasíláme v SMS a e-mailu. Pokud kód nemůžete dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktujte náš zákaznický servis.

Zobrazit všechny

Loading