WE|DO HOME

WE

DO HOME
DO RUKY
DO DRUHÉHO DNE
DORUČÍME K VÁM

300+ Aut a kurýrů

Přes 300 dodávek a kurýrů se stará o to, aby vaše zásilky dorazily bezpečně a včas na místo určení.

Flexibilní doručení

  • Změna termínu doručení
  • Změna doručovací adresy
  • Přesměrování do výdejního místa
  • Přesměrování do výdejního boxu

Mobilní aplikace

S naší aplikací máte doručení ve svých rukou. Získáte přehled o zásilce a kdykoliv změníte datum doručení nebo zásilku přesměrujete do výdejního místa nebo boxu.

Jak doručení s WE|DO HOME funguje

V košíku partnerského e-shopu zvolíte dopravu s WE|DO a zboží objednáte.

Převezmeme zásilku od prodejce a rovnou vám v SMS či e-mailu zašleme číslo, díky kterému můžete zásilku sledovat.

Řidič vás v den rozvozu s předstihem kontaktuje ohledně doručení zásilky SMS zprávou či telefonicky.

Myslíme na bezpečnost, proto v případě dobírky nabízíme možnost zaplatit bezkontaktně kartou.

Řidič vám s úsměvem předá zásilku :)

Mohlo by se hodit

NEJSTE DOMA A ČEKÁTE ZÁSILKU?

V naší mobilní aplikaci jednoduše změníte datum doručení nebo zásilku přesměrujete do výdejního místa nebo boxu.

Jak jste byli spokojeni s doručením?

Doručili jsme vám v poslední době zásilku? Dejte nám vědět, jak vše probíhalo v krátkém dotazníků.

BYLA VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENA?

Kontaktujte co nejdříve odesílatele zásilky nebo vyplňte jednoduchý formulář a společně se pokusíme tuto nepříjemnou situaci vyřešit.

POSÍLEJTE ZÁSILKY S WE|DO

Máte e-shop a chcete tuto službu nabídnout svým zákazníkům? Zaregistrujte se online ve 3 jednoduchých krocích a můžeme obratem začít spolupracovat.

Časté dotazy

Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se WE|DO HOME.

  • Jak WE|DO doručuje zásilky domů?

    Zásilky doručujeme v pracovní dny mezi 8 a 18 hodinou na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Kurýr nemá povinnost zásilku vynášet do patra. Možnost doručení do P.O.BOXU bohužel není možná.

  • Kdy mi zásilku doručíte?

    Zásilky standardně doručujeme druhý pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. O doručení zásilky vás informujeme v den doručení přes SMS, e-mail nebo mobilní aplikaci.

  • Jak zaplatit dobírku?

    Dobírku můžete uhradit v hotovosti nebo platební kartou (bez dodatečných poplatků pro příjemce). V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši. Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu.

  • Jak změnit termín doručení?

    Termín doručení snadno změníte v naší mobilní aplikaci. Nebo můžete kontaktovat náš zákaznický servis,

  • Jak změnit adresu doručení?

    Pokud potřebujete změnit adresu doručení, kontaktujte náš zákaznický servis.

  • Mohu přesměrovat zásilku do výdejního místa nebo výdejního boxu?

    Ano, pokud zásilka splňuje povolené rozměry. Změnu provedete jednoduše v naší mobilní aplikaci nebo se můžete obrátit na kolegy ze zákaznického servisu.

Zobrazit všechny

Loading