WE|DO HOME
DO HOME
DO RUKY
DO DRUHÉHO DNE
DORUČÍME K VÁM

300+ Aut a kurýrů
Přes 300 dodávek a kurýrů se stará o to, aby vaše zásilky dorazily bezpečně a včas na místo určení.
Flexibilní doručení
- Změna termínu doručení
- Změna doručovací adresy
- Přesměrování do výdejního místa
- Přesměrování do výdejního boxu
Mobilní aplikace
S naší aplikací máte doručení ve svých rukou. Získáte přehled o zásilce a kdykoliv změníte datum doručení nebo zásilku přesměrujete do výdejního místa nebo boxu.
Jak doručení s WE|DO HOME funguje
V košíku partnerského e-shopu zvolíte dopravu s WE|DO a zboží objednáte.
Převezmeme zásilku od prodejce a rovnou vám v SMS či e-mailu zašleme číslo, díky kterému můžete zásilku sledovat.
Řidič vás v den rozvozu s předstihem kontaktuje ohledně doručení zásilky SMS zprávou či telefonicky.
Myslíme na bezpečnost, proto v případě dobírky nabízíme možnost zaplatit bezkontaktně kartou.
Řidič vám s úsměvem předá zásilku :)

Mohlo by se hodit
Časté dotazy
Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se WE|DO HOME.
-
Jak WE|DO doručuje zásilky domů?
Zásilky doručujeme v pracovní dny mezi 8 a 18 hodinou na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Kurýr nemá povinnost zásilku vynášet do patra. Možnost doručení do P.O.BOXU bohužel není možná.
-
Kdy mi zásilku doručíte?
Zásilky standardně doručujeme druhý pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. O doručení zásilky vás informujeme v den doručení přes SMS, e-mail nebo mobilní aplikaci.
-
Jak zaplatit dobírku?
Dobírku můžete uhradit v hotovosti nebo platební kartou (bez dodatečných poplatků pro příjemce). V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši. Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu.
-
Jak změnit termín doručení?
Termín doručení snadno změníte v naší mobilní aplikaci. Nebo můžete kontaktovat náš zákaznický servis,
-
Jak změnit adresu doručení?
Pokud potřebujete změnit adresu doručení, kontaktujte náš zákaznický servis.
-
Mohu přesměrovat zásilku do výdejního místa nebo výdejního boxu?
Ano, pokud zásilka splňuje povolené rozměry. Změnu provedete jednoduše v naší mobilní aplikaci nebo se můžete obrátit na kolegy ze zákaznického servisu.