WE

DO BOX
DOVEZEME
DO DRUHÉHO DNE
DOSTUPNÉ KDYKOLI

Dostupné kdykoli

WE|DO BOXY jsou dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu. Zásilka je připravena k vyzvednutí, jakmile vám zašleme SMS a e-mail s heslem pro vydání.

Rychlé vyzvednutí

WE|DO BOXY jsou rychlé, zboží si vyzvednete během chvilky bez čekání ve frontě.

Mobilní aplikace

S naší aplikací máte doručení ve svých rukou. Získáte přehled o zásilce a kdykoliv změníte datum doručení nebo zásilku přesměrujete do výdejního místa nebo boxu.

Vyzkoušejte WE|DO BOXY

Samoobslužné schránky, které najdete po celé ČR. Slouží k bezkontaktnímu a rychlému vyzvednutí zásilek.

  1. V e-shopu si při objednávce vyberete, do kterého WE|DO BOXU chcete zásilku doručit.
  2. Vyčkáte na heslo pro vyzvednutí a informaci v SMS či e-mailu, že řidič doručil zásilku do zvoleného WE|DO BOXU.
  3. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv, všechny WE|DO BOXY fungují nonstop.

Jak WE|DO BOX funguje

Na dotykové obrazovce zadejte autorizační kód z SMS nebo e-mailu.

Pokud jste objednávku nezaplatili předem, použijte platební kartu a následujte instrukce k platbě.

Po zaplacení objednávky se otevře schránka, ve které je uložena vaše zásilka.

Vyzvedněte si svou zásilku.

Po vyjmutí zásilky prosím zavřete dvířka schránky.

Naši partneři

  • AlzaBox
  • OX Point

Zjistěte, který box máte nejblíž

Zobrazit mapu

Mohlo by se hodit

KDE JE VAŠE ZÁSILKA?

Zadejte číslo zásilky do vyhledávacího pole a okamžitě zjistěte, kde se vaše zásilka právě nachází.

Máte dotaz?

Pokud máte otázky k našim službám nebo potřebujete s čímkoliv poradit, ozvěte se nám a my s vámi rádi vše probereme.

Byla Vaše zásilka poškozena?

Kontaktujte co nejdříve odesílatele zásilky nebo vyplňte jednoduchý formulář a společně se pokusíme tuto nepříjemnou situaci vyřešit.

Posílejte zásilky s WE|DO

Máte e-shop a chcete tuto službu nabídnout svým zákazníkům? Zaregistrujte se online ve 3 jednoduchých krocích a můžeme obratem začít spolupracovat.

Časté dotazy

Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se WE|DO BOXU.

  • Kdy si mohu zásilku ve WE|DO BOXU vyzvednout?

    Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme vám SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 46 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.

  • Do kdy je možné zásilku vyzvednout?

    Zásilka je v boxu uložena po dobu 46 hodin. Chceme vám poskytnout dostatek času na vyzvednutí zboží a zároveň zajistit, že boxy budou volné pro nové objednávky. Tato lhůta by měla vyhovět oběma požadavkům.

  • Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?

    Bohužel ne, úložní dobu nelze prodloužit z kapacitních důvodů.

  • Jak můžu za zboží zaplatit?

    U WE|DO AlzaBoxů není možné platit při vyzvednutí. Dobírku je potřeba uhradit předem online přes platební bránu. Odkaz na platební bránu vám pošleme formou SMS nebo e-mailem v momentě, kdy bude vaše zásilka připravená k vyzvednutí.

  • Co dělat, pokud jsem ztratil/a kód pro otevření schránky?

    Kód zasíláme v SMS a e-mailu. Pokud kód nemůžete dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktujte náš zákaznický servis.

Zobrazit všechny

Loading