DO BOX
DOVEZEME
DO DRUHÉHO DNE
DOSTUPNÉ KDYKOLI
![](assets/images/0/WEDO%20BOX_1-110d157f.jpg)
Dostupné kdykoli
WE|DO BOXY jsou dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu. Zásilka je připravena k vyzvednutí, jakmile vám zašleme SMS a e-mail s heslem pro vydání.
Rychlé vyzvednutí
WE|DO BOXY jsou rychlé, zboží si vyzvednete během chvilky bez čekání ve frontě.
Mobilní aplikace
S naší aplikací máte doručení ve svých rukou. Získáte přehled o zásilce a kdykoliv změníte datum doručení nebo zásilku přesměrujete do výdejního místa nebo boxu.
Vyzkoušejte WE|DO BOXY
Samoobslužné schránky, které najdete po celé ČR. Slouží k bezkontaktnímu a rychlému vyzvednutí zásilek.
-
V e-shopu si při objednávce vyberete, do kterého WE|DO BOXU chcete zásilku doručit.
-
Vyčkáte na heslo pro vyzvednutí a informaci v SMS či e-mailu, že řidič doručil zásilku do zvoleného WE|DO BOXU.
-
Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv, všechny WE|DO BOXY fungují nonstop.
PŘEDSTAVUJEME ONE BOX
![](/files/public/img/logos/One%20Box%20-%20z%20dopiskiem%20%282%29.png)
One Box nabízí:
- Unikátní navigace LED světly ke specifické schránce
- Digitální dotykový displej
- Informace o stavu zásilky SMS zprávou, e-mailem nebo v aplikaci
- Vyzvednutí pohodlně pomocí číselného kódu nebo přes naskenování QR kódu v aplikaci Allegro
- Osvětlení řízené pohybovými senzory, které nepřispívá světelnému znečištění
- Kamerový systém zajišťující vyšší bezpečnost v dané lokalitě
- Možnost platit kartou na dobírku přímo přes terminál One Boxu - již brzy
- Možnost zvolit si výšku přihrádky dle potřeb zákazníka - již brzy
Jak WE|DO BOX funguje
Na dotykové obrazovce zadejte autorizační kód z SMS nebo e-mailu.
Pokud jste objednávku nezaplatili předem, použijte platební kartu a následujte instrukce k platbě.
Po zaplacení objednávky se otevře schránka, ve které je uložena vaše zásilka.
Vyzvedněte si svou zásilku.
Po vyjmutí zásilky prosím zavřete dvířka schránky.
![](/assets_wedo/images/howto.jpg)
Mohlo by se hodit
Časté dotazy
Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se WE|DO BOXU.
-
Kdy si mohu zásilku ve WE|DO BOXU vyzvednout?
Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme vám SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 48 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.
-
Do kdy je možné zásilku vyzvednout?
Zásilka je v boxu uložena po dobu 48 hodin. Chceme vám poskytnout dostatek času na vyzvednutí zboží a zároveň zajistit, že boxy budou volné pro nové objednávky. Tato lhůta by měla vyhovět oběma požadavkům.
-
Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?
Bohužel ne, úložní dobu nelze prodloužit z kapacitních důvodů.
-
Jak můžu za zboží zaplatit?
U WE|DO AlzaBoxů není možné platit při vyzvednutí. Dobírku je potřeba uhradit předem online přes platební bránu. Odkaz na platební bránu vám pošleme formou SMS nebo e-mailem v momentě, kdy bude vaše zásilka připravená k vyzvednutí.
-
Co dělat, pokud jsem ztratil/a kód pro otevření schránky?
Kód zasíláme v SMS a e-mailu. Pokud kód nemůžete dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktujte náš zákaznický servis.