DO REGISTRACE UPGATES
DO CÍLE
DO DRUHÉHO DNE
DORUČÍME ZA VÁS
Potvrzení provedené registrace
Děkujeme za registraci. Potvrzení jsme právě odeslali na Váš e-mail se všemi důležitými informacemi včetně vyplněného registračního formuláře a ceníku našich služeb. Pokud Vám e-mail nedorazil, obraťte se, prosím, na kolegy z obchodního oddělení na obchod@wedo.cz.
Jakmile Vaši online registraci zpracujeme, pošleme Vám e-mail s přihlašovacími údaji k Vašemu WE|DO účtu.
Těšíme se na spolupráci.
Tým WE|DO
Časté dotazy
Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se spolupráce s námi.
-
Pro koho je určen registrační formulář?
Pro všechny firmy a živnostníky, kteří chtějí s WE|DO navázat spolupráci, vlastní platné IČ a plánují opakovaně posílat zásilky.
-
Co se bude dít po dokončení online registrace?
Po dokončení registrace vám pošleme potvrzení na e-mail se všemi důležitými informacemi včetně vyplněného registračního formuláře a ceníku našich služeb. Jakmile online registraci zpracujeme, následně vám pošleme další e-mail s přihlašovacími údaji k nově vytvořenému WE|DO účtu. Odtud můžete objednat přepravu a začít využívat naše služby.
-
Je možné se registrovat bez vyplnění online formuláře?
Ano, registraci je možné provést i osobně nebo telefonicky s naším obchodním zástupcem. Můžete nám zanechat svoje kontaktní údaje v tomto formuláři a my se vám ozveme zpět a registraci provedeme společně. Ale pro co nejrychlejší vyřízení a nastartování spolupráce doporučujeme se registrovat online.
-
Je možné změnit údaje zadané do formuláře po jeho odeslání?
Bohužel, po odeslání formuláře není možné údaje editovat. V případě potřeby ale můžete formulář vyplnit znovu.
-
Jak předat balík do přepravy?
Přepravu zásilek můžete objednat v naší webové aplikaci Zásilky nebo WE|DO Portálu. V aplikaci zadáte všechny informace, objednáte svoz, zásilky předáte kurýrovi a my se poté postaráme o doručení. Podrobné informace o tom, jak funguje přeprava s WE|DO, naleznete v našem Přepravním manuálu.
-
Jak správně zabalit zásilku?
Pro bezpečnou přepravu zásilky zvolte takový obal, který bude chránit její obsah před poškozením vzniklým při silniční přepravě a proti zátěži způsobené automatickým třídicím zařízením a mechanickým zpracováním. Podrobnější informace naleznete v našem Přepravním manuálu.
-
Jaké zboží není možné přepravit?
Zásilky, které přesahují povolené rozměry a maximální váhu pro danou službu, viz Přehled produktů a příplatků. Z bezpečnostních důvodů nemohou být přepraveny zásilky, které obsahují zboží jako drahé kameny, bankovky, zbraně, hasicí přístroje, sklo, velké televizory, monitory, zásilky podléhající zkáze a změnám teploty apod. Kompletní seznam zásilek vyloučených z přepravy naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.