WE

DO REGISTRACE UPGATES
DO CÍLE
DO DRUHÉHO DNE
DORUČÍME ZA VÁS

Potvrzení provedené registrace

Děkujeme za registraci. Potvrzení jsme právě odeslali na Váš e-mail se všemi důležitými informacemi včetně vyplněného registračního formuláře a ceníku našich služeb. Pokud Vám e-mail nedorazil, obraťte se, prosím, na kolegy z obchodního oddělení na obchod@wedo.cz.

Jakmile Vaši online registraci zpracujeme, pošleme Vám e-mail s přihlašovacími údaji k Vašemu WE|DO účtu.

Těšíme se na spolupráci.

Tým WE|DO

Časté dotazy

Projděte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se spolupráce s námi.

  • Pro koho je určen registrační formulář?

    Pro všechny firmy a živnostníky, kteří chtějí s WE|DO navázat spolupráci, vlastní platné IČ a plánují opakovaně posílat zásilky.

  • Co se bude dít po dokončení online registrace?

    Po dokončení registrace vám pošleme potvrzení na e-mail se všemi důležitými informacemi včetně vyplněného registračního formuláře a ceníku našich služeb. Jakmile online registraci zpracujeme, následně vám pošleme další e-mail s přihlašovacími údaji k nově vytvořenému WE|DO účtu. Odtud můžete objednat přepravu a začít využívat naše služby.

  • Je možné se registrovat bez vyplnění online formuláře?

    Ano, registraci je možné provést i osobně nebo telefonicky s naším obchodním zástupcem. Můžete nám zanechat svoje kontaktní údaje v tomto formuláři a my se vám ozveme zpět a registraci provedeme společně. Ale pro co nejrychlejší vyřízení a nastartování spolupráce doporučujeme se registrovat online.

  • Je možné změnit údaje zadané do formuláře po jeho odeslání?

    Bohužel, po odeslání formuláře není možné údaje editovat. V případě potřeby ale můžete formulář vyplnit znovu.

  • Jak předat balík do přepravy?

    Přepravu zásilek můžete objednat v naší webové aplikaci Zásilky nebo WE|DO Portálu. V aplikaci zadáte všechny informace, objednáte svoz, zásilky předáte kurýrovi a my se poté postaráme o doručení. Podrobné informace o tom, jak funguje přeprava s WE|DO, naleznete v našem Přepravním manuálu.

  • Jak správně zabalit zásilku?

    Pro bezpečnou přepravu zásilky zvolte takový obal, který bude chránit její obsah před poškozením vzniklým při silniční přepravě a proti zátěži způsobené automatickým třídicím zařízením a mechanickým zpracováním. Podrobnější informace naleznete v našem Přepravním manuálu.

  • Jaké zboží není možné přepravit?

    Zásilky, které přesahují povolené rozměry a maximální váhu pro danou službu, viz Přehled produktů a příplatků. Z bezpečnostních důvodů nemohou být přepraveny zásilky, které obsahují zboží jako drahé kameny, bankovky, zbraně, hasicí přístroje, sklo, velké televizory, monitory, zásilky podléhající zkáze a změnám teploty apod. Kompletní seznam zásilek vyloučených z přepravy naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

Zobrazit všechny

Loading